Markkinointi

/Markkinointi
Markkinointi 2014-08-08T11:37:13+03:00

start-marketingTämän hetkin edullisimman tavan markkinoida tarjoaa Internet. Sähköisen markkinoinnin kautta Internetissä, tavoitat ne asiakkaat, jotka etsivät niitä tuotteita tai palveluita, joita sinä olet markkinoimassa. Kustannustehokas markkinointi tuottaa korkean ROI:n (Sijoitetun Pääoman Tuoton).

Internetin kautta tapahtuva sähköinen markkinointi kasvaa voimakkaat joka vuosi ja vie markkinaosuuksia perinteisiltä medioilta kuten lehdistöltä, televisiolta, radiolta ja suoramainonnalta.

Tärkeä syy sähköisen markkinoinnin suosiolle on sitä tukevien edullisten välineiden tulo markkinoille (esimerkiksi MailerLite.fi) samoin kun kasvaneet mahdollisuudet seurata tehtyjen toimenpiteiden tehokkuutta.

Sähköisen markkinoinnin valinta on luonnollisesti aina yrityskohtainen päätös, joka riippuu toimialasta, tuotteista, kohderyhmästä, sesongista, jne.

Esimerkkejä markkinointitoimenpiteistä:

  • Banner-ilmoittaminen(Google, Facebook, Findit.fi)
  • Google avainsanamarkkinointi (sponsoroituja linkkejä)
  • Ilmoittaminen osto- ja myyntisivustoilla (esim. Findit.fi)
  • Hakumoottori-ilmoittelu, multimedia, verkko-TV, ilmoitusverkostot, jne.

Banneri-ilmoittelu on suhteellisen edullinen tapa markkinoida vielä tänä päivänä Suomessa.

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointia varten tarjoamme MailerLite.fi –palvelun, joka on helppokäyttöinen ja opit sen käytön nopeasti joko yksin tai koulutuksemme avulla. MailerLite fi soveltuu erinomaisesti pienille ja keskisuurille yrityksille. MailerLite:llä luot tyylikkäitä uutiskirjeitä helpoosti.

  • Viestien ja ilmoitusten lähettämiseen (esim. Uutiskirjeet, markkinointiviestit) suoraan valituille vastaanottajille.
  • MailerLitessä on helppokäyttöinen ”vedä ja pudota” viestien sisältöeditori, jossa voit käyttää valmiita malleja ja osoitteistoja. Et tarvitse graafista suunnitteluosaamista etkä html-osaamista.
  • Erinomainen seurantamahdollisuus lähetetyistä viesteistä. Lue Lisää »